01-02-2011

Ny blogg.

Precis kommit igång med träningen på riktigt, och jag älskar det.

När jag går från spinningklassen kl 11 en lördagmorgon är jag helt hög på livet. Känner mig så ball för att jag tränar istället för att ligga bakis!

Ska ha full kontroll på livet nu.
Träning är min nya drog!

Så jag ska skriva bloggen för att motivera mig själv, kunna se tillbaka någon dag då allt känns jobbigt.
Komma ihåg segerkänslan man känner när man kört ett hårt pass.
Tänker även skriva om skyssta pass att prova på, man ska ju tipsa ellerhur?! Och slänga in bilder när jag hittar skyssta träningskläder.. Dela med mig om mina mål och berätta hur jag firar när jag nått dom!
För jag kommer nå dom!

*S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0